Χάνετε πίσω το λίπος με kettlebells - Απώλεια βάρους υπνοθεραπεία devon

Ανακαλύψτε ποιοί είναι οι 8 απλοί λόγοι που δεν χάνετε κιλά και λίπος και διορθώστε το πρόβλημα στο. Επαναλαμβάνουμε 20 φορές χωρίς διακοπή.

Έπειτα πιάνοντας το kettlebell πήγαινέ το προς τα πίσω ανάμεσα από τα πόδια σου και με τη φόρα που έχεις πάρει σήκωσέ το πάνω από το κεφάλι σου. Έπειτα, το σηκώνεις από το έδαφος και το πηγαίνεις πίσω από τα πόδια σου. Κάνε το ίδιο με το άλλο σου χέρι. Βάλτε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και στηρίξτε το με τα δάχτυλα.

Αν βρίσκεστε σε αυτή την κατάσταση, ακολουθούν οι λόγοι για τους οποίους αυτό συμβαίνει. Ξεκίνα από τη στάση deadlift με το kettlebell να είναι λίγο πιο μπροστά από σένα.
Χάνετε πίσω το λίπος με kettlebells. Πιάσε το kettlebell με το ένα σου χέρι “ γλύψε” με αυτό το σώμα σου φέρ’ το μέχρι το ύψος του στήθους σου και έπειτα λυγίζοντας τα γόνατά σου φέρ’ το πάνω και πίσω από το κεφάλι σου. Μετά βάζεις δύναμη κυρίως. Μερικές φορές, μπορεί να μην χάνετε το λίπος είτε με άσκηση είτε με αυστηρή διατροφή. Αν δεν χάνετε κιλά ή λίπος ανεξάρτητα από το τι προσπάθειες κάνετε μπορεί να αισθανθείτε σαν να μην. Σφάλμα # 1: Λυγίζεις πολύ τα γόνατα Με το kettlebell να ταλαντεύεται ανάμεσα στα πόδια σου δεν εκτελείς κάποια παραλλαγή του βαθιού καθίσματος - καμία σχέση. Μην τα κλείνετε γιατί αυτό θα ασκήσει περισσότερη πίεση στο λαιμό. Λύγισε τα γόνατά σου και κράτησε το kettlebell με τα δύο χέρια. Το νευρικό σύστημα λειτουργεί παράλληλα με το μυϊκό, είναι λοιπόν σημαντικό να λειτουργεί καλά για να αποδίδει και το υπόλοιπο σώμα. Χάνετε πίσω το λίπος με kettlebells. Κράτησε τα χέρια σου στην ευθεία και μην τα λυγίσεις καθόλου. Φέρνουμε τo kettlebell προς τα πίσω και ταυτόχρονα με μια δυναμική κίνηση τεντώνουμε τα πόδια και τον κορμό μας και ανεβάζουμε μέχρι το ύψος του στήθους μας.

Χάνετε πίσω Βάρος γρήγορα

Σφάλμα # 1: Λυγίζεις πολύ τα γόνατα Με το kettlebell να ταλαντεύεται ανάμεσα στα πόδια σου δεν εκτελείς κάποια παραλλαγή του βαθιού καθίσματος - καμία σχέση. Αν δεν χάνετε κιλά ή λίπος, ανεξάρτητα από το τι προσπάθειες κάνετε, μπορεί να αισθανθείτε σαν να μην. Φέρνουμε τo kettlebell προς τα πίσω και ταυτόχρονα με μια δυναμική κίνηση τεντώνουμε τα πόδια και τον κορμό μας και ανεβάζουμε μέχρι το ύψος του στήθους μας.

Επαναλαμβάνουμε 20 φορές χωρίς διακοπή. Ξεκίνα από τη στάση deadlift με το kettlebell να είναι λίγο πιο μπροστά από σένα.

Συμβουλές για να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος στην κοιλιά

Λίπος πίσω Χορτοφάγους

Έπειτα πιάνοντας το kettlebell πήγαινέ το προς τα πίσω ανάμεσα από τα πόδια σου και με τη φόρα που έχεις πάρει σήκωσέ το πάνω από το κεφάλι σου. Προπόνηση με Kettlebell για κάψιμο λίπους Eάν ο στόχος σας είναι να κάψετε λίπος και να δυναμώσετε το παρακάτω πρόγραμμα που ακολουθεί είναι must και πρέπει να το εντάξετε στις προπονήσεις σας.

Για να εκτελέσεις τις ασκήσεις που ακολουθούν θα χρειαστείς δύο kettlebells με διαφορετικό βάρος το καθένα.

Hollywood 48 ωρών συστατικά θαύματος δίαιτα
Το εναλλακτικό σχέδιο διατροφής ημέρας διατροφής
Πώς μπορεί η δίαιτα παλαί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος
Σχέδια απώλειας βάρους

Χάνετε πίσω Εκχύλισμα

Αν είσαι αρχάριος, διάλεξε ένα kettle βάρους 8- 10 κιλών κι ένα 12- 14 κιλών. Λύγισε τα γόνατά σου και κράτησε το kettlebell με τα δύο χέρια. Κράτησε τα χέρια σου στην ευθεία και μην τα λυγίσεις καθόλου.

Kettlebells λίπος Βιταμίνη

Έπειτα, το σηκώνεις από το έδαφος και το πηγαίνεις πίσω από τα πόδια σου. Μετά βάζεις δύναμη κυρίως.

Πιάσε το kettlebell με το ένα σου χέρι, “ γλύψε” με αυτό το σώμα σου, φέρ’ το μέχρι το ύψος του στήθους σου και έπειτα λυγίζοντας τα γόνατά σου φέρ’ το πάνω και πίσω από το κεφάλι σου. Κάνε το ίδιο με το άλλο σου χέρι.

Το νευρικό σύστημα λειτουργεί παράλληλα με το μυϊκό, είναι λοιπόν σημαντικό να λειτουργεί καλά για να αποδίδει και το υπόλοιπο σώμα.

Πίσω χάνετε Λίπη

Ανακαλύψτε ποιοί είναι οι 8 απλοί λόγοι που δεν χάνετε κιλά και λίπος και διορθώστε το πρόβλημα στο.

Ab κόβει χάπια δίαιτα παρενέργειες
Σχέδια διατροφής χωρίς κόκκινο κρέας
Πώς χάνετε βάρος με το adderall